м. Суми, вул. Харкiвська, 35

60-44-46, 60-44-50 (факс), 60-46-04 («гаряча лінія»)

dszn@smr.gov.ua

Звернення громадян

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

Громадянин має право:

  • звернутися з усним зверненням на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні номера телефонів (інформатор 138 каб. 635497,604506) та номера телефонів “гарячої лінії” (050-40-78-199, 60-46-04) до громадської приймальні Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради (далі – Департамент), яка розташована за адресою: м. Суми, вул. Харківська 35, 1 поверх, праве крило, каб. 135 де буде надана консультація з порушених питань;
  • надіслати лист поштою за адресою: 40035, м. Суми, вул. Харківська 35
  • надіслати електронне звернення на е-адресу: dszn@smr.gov.ua
  • подати письмову заяву до Департаменту, каб.307

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об’єднань громадян та їхніх посадових осіб, керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством.