м. Суми, вул. Харкiвська, 35

60-44-46, 60-44-50 (факс), 60-46-04 («гаряча лінія»)

dszn@smr.gov.ua

Основні моменти з роботи департаменту на минулому тижні

Кожного дня фахівцями департаменту опрацьовується та проводиться значна кількість роботи в сфері надання соціальних послуг громадянам міста. Вирішуються питання надання житлових субсидій, соціальних допомог, допомоги внутрішньо переміщеним особам, компенсації особам, постраждалим від аварії на ЧАЕС, здійснюється консультативна робота.

  • У вівторок, 8 жовтня директор департаменту Тетяна Масік прийняла участь у засіданні виконавчого комітету, на якому доповіла про хід виконання Плану заходів щодо виконання Державної цільової програми «Національний план дій з реалізації Конвенції про права осіб з інвалідністю» на період до 2020 року» в місті Суми.

«Аналізуючи виконання цієї роботи, можна відмітити, що в позитивну сторону налаштовані не тільки служби виконавчого комітету, але і мешканці міста, які націлені допомагати особам з інвалідністю пересуватися по місту», – зазначила Тетяна Масік.

Також директор департаменту доповіла, що всі заклади соціального захисту в місті забезпечені безперешкодним доступом для осіб з обмеженими можливостями.

Ще одне, не менш важливе питання, яке висвітила Тетяна Масік – це безперешкодний доступ до житлових будинків. Так, у 2018 році департаменту інфраструктури міста міським бюджетом виділено 1,4 млн. грн на облаштування 6 об’єктів житлового фонду засобами доступності, завдяки чому, особи, які пересуваються на кріслах колісних мають можливість вести повноцінне життя за межами своїх домівок. Проведена об’ємна робота щодо забезпечення доступності вулично-шляхової мережі. Та все ж, як наголосила директор департаменту, на сьогоднішній день залишається багато об’єктів, по яким не проведені роботи з безперешкодного доступу для осіб з обмеженими можливостями.

На засіданні виконавчого комітету порушувались питання обладнання перехресть світлофорами зі звуковим оснащенням та забезпечення доступності вже обладнаних перехресть.

Загалом, було обговорено багато питань цільової програми та по невирішеним питанням виконавчим комітетом було надано відповідні доручення всім структурам, задіяним у виконанні програми.

  • Проведені планові засідання міських комісій під головуванням заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів Альони Дмітрєвскої.

Комісією з питань надання матеріальної допомоги громадянам міста, які опинилися в складних життєвих обставинах, розглянуто 1280 заяв. Прийнято рішення про надання допомоги 62 заявникам, що потребують термінового проведення лікування на загальну суму 284,0 тис. грн. та чотирьом членам сімей, в яких виховуються діти, хворі на онкологічні захворювання на суму 125,0 тис. грн.

Цього ж дня проведено ще дві комісії: з питань призначення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам та комісії з питань пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, під час яких було розглянуто багато важливих питань.

Зокрема на цих двох комісіях була розглянута 71 справа. 34 внутрішньо переміщеним особам ухвалено призначити щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг. Прийняті позитивні рішення надати житлову субсидію 20 домогосподарствам, крім того, надано дозвіл на призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям по 1 справі та по 11 справам прийнято рішення про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформацію про фактичне місце проживання пільговика.

  • За місцем роботи та проживання громадян проведено 6 виїзних зустрічей з питань призначення субсидії та “монетизації” пільг, один виїзний прийом «мобільного соціального офісу», на яких надано консультацій 350 громадянам.