Про організацію прийому громадян в Громадській приймальні департаменту

Громадська приймальня департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради розміщена в адміністративній будівлі по вулиці Харківській, будинок 35, кабінет 135.

Робота Громадської приймальні організована по методу Єдиної технології прийому громадян, в основу якої покладені принципи з надання якісних послуг із максимальною зручністю та мінімальними затратами; підвищення адресності соціальної допомоги та забезпечення цільового використання коштів, передбачених для її надання; створення атмосфери взаємоповаги між працівниками департаменту і отримувачами допомоги.

В Громадській приймальні вирішуються всі питання, які цікавлять одержувачів допомоги. В доступній формі розміщені стенди з основними витягами із законів про державні соціальні допомоги, субсидії, пільги різним категоріям населення та компенсації, зразки заяв та декларацій на призначення зазначених гарантій.

В холі адміністративного приміщення працюють інформатори, які здійснюють попередній запис на прийом до спеціалістів за телефонами та при особистому зверненні, видають талони-направлення (в яких зазначається час прийому, дата та номер робочого місця/кабінету), консультують громадян з питань надання усіх видів соціальних допомог, субсидій, пільг, компенсацій та процедури їх призначення (хто має право на призначення, які документи потрібно подати, куди необхідно звернутись з того чи іншого питання), видають бланки документів, які необхідно заповнити для звернення за допомогою.

Однією з основних ланок Громадської приймальні є координатор прийому, який також надає консультації громадянам, ознайомлює з порядком оформлення допомог, умовами отримання, переліком необхідних документів, які мають підтвердити ті чи інші відомості, надає інформацію про стан розгляду раніше поданої заяви.

Пріоритетом організації прийому громадян є забезпечення максимального наближення послуг із надання усіх видів соціальної допомоги саме до тих категорій населення, які її потребують. Спеціалістами відділу прийому громадян на робочих місцях у Громадській приймальні проводяться консультації стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання соціальної допомоги, компенсаційних виплат та субсидії. При прийомі документів спеціалісти відділу здійснюють перевірку правильності заповнення заяви, декларації, оформлення поданих довідок, вивчається ситуація, в якій перебуває сім’я. Проводяться співбесіди із заявником із метою уточнення поданої інформації, виявлення інформації, не підтвердженої поданими документами та визначення додаткових документів.

Робота Громадської приймальні передбачає щоденний прийом мешканців міста у зручний для них час, без обідньої перерви, а також у суботу.

За необхідності та за наявності письмової заяви особи, яка претендує на призначення соціальної допомоги або субсидії, але за станом здоров’я не може особисто надати необхідні документи для призначення допомоги, спеціалісти проводять прийом документів на дому.

Графік роботи Громадської приймальні без перерви на обід: понеділок – четвер з 800 до 1800, п’ятниця – з 800 до 1700, субота – з 800 до 1300.

Телефони інформаторів: 60-45-06; 63-54-97.

Телефон «гарячої лінії»: 60-46-04.

Телефони для консультацій: 60-45-01; 050-407-81-99.

Також, для зручності мешканців міста, організований прийом на відділених робочих місцях Громадської приймальні та на тимчасово створених місцях для прийому, з понеділка по четвер (з 800 до 1715, обідня перерва з 1200 до 1300):

  • вул. Охтирська, будинок 11 (телефон для консультацій 79-31-62);
  • вул. Інтернаціоналістів, будинок 21 (телефон для консультацій 60-44-21);
  • вул. Романа Атаманюка (телефон для консультацій 79-31-52);
  • вул. Героїв Небесної Сотні, будинок 7 (ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр»);
  • вул. Горького, будинок 21 (Центр надання адміністративних послуг в м. Суми).