На апаратній нараді при міському голові про звернення громадян

Одне із   питань, які розглядалися під час апаратної наради при міському голові 20 січня, – це розгляд звернень громадян у департаменті соціального захисту населення Сумської міської ради.

Доповідаючи, директор департаменту Тетяна Масік повідомила, що протягом 2019 року розглянуто 3834 звернення. Із них, 712 – це письмові звернення та 3122 – усні (звернення на «Урядовий контактний центр», до Сумського обласного контактного центру, на особистому прийомі у керівників міста та у керівників департаменту. У порівнянні з 2018 роком кількість письмових звернень зменшилась на 12%.

З повною інформацією про стан роботи зі зверненнями громадян можна ознайомитися за посиланням https://dszn.sumy.ua/pidsumki-2019-pro-stan-roboti-zi-zvernennyami-gromadyan-u-departamenti-sotsialnogo-zahistu-naselennya-sumskoyi-miskoyi-radi/