м. Суми, вул. Харкiвська, 35

60-44-46, 60-44-50 (факс), 60-46-04 («гаряча лінія»)

dszn@smr.gov.ua

Департаментом підведені підсумки роботи за минулий тиждень

Понад 4 тисячі осіб звернулося до департаменту на минулому тижні з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії. Із них з питань субсидій майже 900 осіб.

Враховуючи зміни до порядку надання житлової субсидії 371 представник домогосподарств виявив бажання та надав до департаменту заяву про перерахування готівкою субсидії на рахунки в інших банках, замість АТ «Ощадбанк».

Проведено автоматичний розрахунок розміру житлової субсидії на опалювальний період 2019 – 2020 років з жовтня по 28 308 домогосподарствам, при цьому розрахунок розміру субсидії на послугу «опалення», як централізоване, так і індивідуальне, виконано з урахуванням дати початку опалювального сезону з 16 жовтня.

В результаті виконаного розрахунку розміру житлової субсидії її отримувачами з жовтня є 22 905 домогосподарств (по іншим – або відмова, або відсутня інформація про сплату ЄСВ, інші причини).

20 жовтня Урядом країни було внесено зміни до Порядку призначення житлових субсидій, якими, зокрема, передбачено, що відтепер дитячим будинкам сімейного типу за рішенням відповідної комісії надано право отримувати субсидію на понаднормову площу житла (не більше як на 50 % площі).

Також тепер для визначення права на призначення житлової субсидії не впливають:

  • наявність причепа, навіть якщо з дати його випуску не минуло 5 років;
  • наявність транспортних засобів, придбаних батьками-вихователями дитячих будинків сімейного типу;
  • несплата військовослужбовцями ЄСВ;
  • прострочена заборгованість домогосподарств з оплати ЖКП, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої минув.

При визначенні розміру житлової субсидії до сукупного доходу не включаються соціальна стипендія, отримана житлова субсидія та пільги на ЖКП та матеріальна допомога дитячим будинкам сімейного типу, яка виплачується за рахунок бюджетних коштів.

24 жовтня проведені чергові засідання міських комісій під головуванням заступника міського голови Альони Дмітрєвської.

Комісія з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика:

  • всього на комісію подано 92 справи, із них 84 справи одержувачів житлової субсидії;
  • позитивних рішень прийнято по 84 справам, із яких 83 домогосподарствам надано дозвіл на призначення житлової субсидії і одній малозабезпеченій сім’ї призначено державну соціальну допомогу;
  • по 1 справі у призначенні житлової субсидії відмовлено;
  • та по 7 заявам прийнято рішення про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформацію про фактичне місце проживання пільговика.

Того ж дня на розгляд комісії з питань надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, членам сімей загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, мешканцям міста, які опинилися в складних життєвих обставинах, було винесено 14 заяв щодо надання матеріальної допомоги, з яких 11 особам вирішено надати таку допомогу на загальну суму 86 450,00 грн.

Довідково: нагадаємо, що на 2019 рік міською програмою «Соціальна підтримка учасників антитерористичної операції та членів їх сімей» на 2017-2019 роки», затвердженої рішенням Сумської міської ради від 26 жовтня 2016 року № 1268-МР (зі змінами), передбачено 600 000,00 грн. для надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, сім’ям загиблих (померлих) учасників антитерористичної операції, добровольцям-учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, мешканцям міста, які опинилися в складних життєвих обставинах.

З початку року 56 осіб відповідної категорії вже отримали допомогу на загальну суму 465 085,00 грн.